WĘGLOMAT – nowe narzędzie zakupowe
Do sieci sklepów DIY i FMCG firma Tani Opał wprowadza nowe narzędzie ułatwiające zakupy. Najnowsze, mobilne urządzenie bezzwłocznie zrealizuje zarejestrowane w nim zamówienie. Już nie tylko sklep internetowy i zakupy przy pomocy telefonu czy tabletu teraz, również WĘGLOMATY ustawione w sklepach pozwolą jeszcze szybciej dostarczyć produkty węglowe „pod drzwi” Klienta.
2016-03-07, 10:20

Tani Opał Sp. z o.o.– lider rynku w produkcji i pakowaniu węgla oddaje do dyspozycji Klientów kolejne narzędzie ułatwiające zakup produktów opałowych. Do dotychczasowych, znanych kanałów dystrybucji takich jak: infolinia, sklep internetowy i możliwość zakupów w sieciach sklepów DIY i FMCG – dołącza kolejne narzędzie. Tym razem nietypowe i innowacyjne – WĘGLOMAT.


WĘGLOMAT, by nie trącić czasu
Już nie tylko bankomaty, wpłatomaty, biletomat, ale i WĘGLOMATY ułatwią nam codzienne funkcjonowanie. To one sprawią że „domowe ciepło” będzie dostępne jeszcze szybciej. Już nie tylko sklep internetowy, stacjonarny, czy infolinia, ale złożenie zamówienia bezpośrednio w WĘGLOMACIE zainstalowanym w sklepie pozwoli efektywniej zaopatrzyć Klienta w wybrany materiał opałowy.
Wyjątkowe urządzenie  – WĘGLOMAT – ma za zadanie skrócić czas oczekiwania na złożenie zamówienia w sklepie. Klient pomija obowiązkowy dotąd kontakt z obsługą działu, zajmującą się rejestrowaniem zamówień. Klient oszczędza czas, nie tracąc go w długiej kolejce do pracownika sklepu. Nie czekając na obsługę marketu sam angażuje się w swój proces zakupowy. Własnoręcznie wpisuje niezbędne dane w WĘGLOMACIE. Po otrzymaniu smsa zwrotnego z numerem i kwotą zamówienia może już uregulować należność w kasie sklepu. I trudne zakupy opału może uznać za zakończone.
Aktualnie zamówienia w WĘGLOMATACH można już składać w sieci sklepów DIY i FMCG. Niebawem  urządzenia zostaną zainstalowane w kolejnych miejscach handlowych.


WĘGLOMAT jak to działa?
WĘGLOMAT – to urządzanie mobilne wyposażane w specjalne oprogramowanie, oparte o platformę informatyczną sprzężoną z  komunikacją telemetryczną.
Urządzenia pozwala osobiście złożyć zamówienie, które natychmiast przesyłane jest do obsługi firmy i niezwłocznie realizowane.  Zaangażowanie się w zakupy procentuje, bo Klient „bierze sprawy w swoje ręce” i oszczędza czas. Nie wydatkuje go na bezczynne oczekiwanie w kolejce.
A jak proces realizacji zamówienia wygląda od środka? Po opłaceniu zamówienia w kasie sklepu zintegrowane z systemem moduły zapisują operację jako opłaconą. Wówczas ten sam system wskazuje jeden z 12. magazynów najbliższych miejscu wskazanej dostawy. Poinformowana za pomocą zintegrowanej aplikacji firma transportowa natychmiast rozpoczyna proces dostawy. Po 24 h, maksymalnie po 72 h zakupiony towar trafia „pod drzwi” osoby, która zamówiła opał w WĘGLOMACIE.



Więcej informacji na stronie:    www.taniopal.pl

KONTAKT / AUTOR
Anna Zator-Syguła
pr manager
project pr
508269963
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.